Kuopion Vapaaseurakunta

Uskomme, että Jeesuksen Golgatan ristillä tapahtuneen sovitustyön kautta saamme elää uutta elämää Kristuksessa. Lähimmäisen rakkaudesta saamme jakaa tätä ilouutista eteenpäin ja kutsua lisää lähimmäisiä elävän veden äärelle, seuraamaan Jeesusta, pelastajaamme ja Herraamme. Tervetuloa mukaan - kysymään ja tutustumaan. Jos uskot jo Jeesukseen, tervetuloa jakamaan elämän matkaa seurakuntaperheen keskellä, Hänen hyvässä seurassaan. Ke 44 klo 18.00. Ke 44 klo 19.00. To 54 klo 12 - 14. Pe 64 klo 18.30.

OVERVIEW

The domain kuopionvapaaseurakunta.fi presently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have crawled seventeen pages within the web page kuopionvapaaseurakunta.fi and found four websites interfacing with kuopionvapaaseurakunta.fi. There is one mass web sites owned by this website.

KUOPIONVAPAASEURAKUNTA.FI TRAFFIC

The domain kuopionvapaaseurakunta.fi is seeing fluctuating levels of traffic all round the year.
Traffic for kuopionvapaaseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for kuopionvapaaseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for kuopionvapaaseurakunta.fi

LINKS TO KUOPIONVAPAASEURAKUNTA.FI

WHAT DOES KUOPIONVAPAASEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kuopionvapaaseurakunta.fi Mobile Screenshot of kuopionvapaaseurakunta.fi Tablet Screenshot of kuopionvapaaseurakunta.fi

KUOPIONVAPAASEURAKUNTA.FI SERVER

We caught that a lone root page on kuopionvapaaseurakunta.fi took nine hundred and twenty-seven milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider kuopionvapaaseurakunta.fi not secure.
212.94.79.226

We observed that kuopionvapaaseurakunta.fi is employing the Apache os.

Kuopion Vapaaseurakunta

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the web page, "Uskomme, että Jeesuksen Golgatan ristillä tapahtuneen sovitustyön kautta saamme elää uutta elämää Kristuksessa." I observed that the web page also stated " Lähimmäisen rakkaudesta saamme jakaa tätä ilouutista eteenpäin ja kutsua lisää lähimmäisiä elävän veden äärelle, seuraamaan Jeesusta, pelastajaamme ja Herraamme." They also stated " Tervetuloa mukaan - kysymään ja tutustumaan. Jos uskot jo Jeesukseen, tervetuloa jakamaan elämän matkaa seurakuntaperheen keskellä, Hänen hyvässä seurassaan. To 54 klo 12 - 14."

SEE OTHER WEB PAGES

Kuopion yritykset yhdessä paikassa - Palveluhakemisto - KuopionYritykset.fi

Jätehuolto, siivous, pesulat. Kauneuspalvelut, hautaustoimistot ja kylpylät. Korjaus, huolto ja asentaminen. Kulttuuri-, viihde- ja urheilu. Maatalous, metsätalous ja kalatalous. Kuopion yritykset yhdessä paikassa - Palveluhakemisto. Korjaus, huolto ja asentaminen.

EtusivuKuopiorock

Kuopio Rockcock on kiinnittänyt yhdeksi pääesiintyjäkseen brittiläisen Billy Idolin. Kuopio RockCock kasvaa kolmipäiväiseksi! Järjestyksessään 16.

EtusivuKuopiorock

Kuopio Rugby Club Etusivu Kuopio Rugby Club Kuopio Rugby Club

Mikko Litmanen uutena pelaajana maajoukkuerinkiin. Liity kannatusjäseneksi ja tilaa kausari. Saat kausikortin ja talven tyylikkäimmän kannattajahuivin! Lisäksi myös kova pelaajauutinen! Naisten seiskakausi alkaa tänään. Jos haluat olla mukana toiminnassa niin otappa yhteyksiä tai tule pistäytymään treeneissä. Tekemistä löytyy kaikille kentän sisä -ja ulkopuolella.